pagina_banner1

nutizie

Centerm Accelera a Trasfurmazione Digitale in Pakistan Banking

Cum'è una nova volta di rivuluzione scentificu è tecnologica è trasfurmazioni industriale sò spazzata u mondu, essendu una parte impurtante di u sistema finanziariu, banche cummirciali sò vigorosamente prumove a tecnulugia finanziaria, è ghjunghje sin'à u sviluppu high-di qualità.

L'industria bancaria di u Pakistan hè ancu intrutu in una fase di crescita à longu andà, è l'istituzioni finanziarie lucali anu ancu attivamente abbracciatu a tecnulugia finanziaria, per accelerà a trasfurmazioni bancarie digitale.

Cum'è unu di i più grandi banche privati ​​in Pakistan, Bank Alfalah esplora attivamente a trasfurmazioni bancarie digitale.Centerm è u nostru cumpagnu di u Pakistan NC Inc. sò orgogliosi di annunzià a consegna di unità Centerm T101 à Bank Alfalah.Questi dispositi finali di a classe di l'impresa basati in Android seranu parte di l'offerta di soluzioni di imbarcu digitale pioniere di i banche.

Centerm T101 hè pensatu per i servizii finanziarii mobili, è aiuta a banca à gestisce in modu flessibile l'apertura di u contu, l'affari di carte di creditu, a gestione finanziaria è altri servizii bancari per i clienti in u lobby o sala VIP o fora di a filiera bancaria.
nutizie

"Bank Alfalah hà sceltu un dispositivu Tablet Centerm T101 chì furnisce funziunalità di a classe Enterprise basata in Android.Questi dispositi sò aduprati cù successu cum'è un dispositivu endpoint cumplettamente integratu "All In One" per i nostri prudutti rivoluzionarii di i clienti digitali di imbarcazione ".hà dettu Zia e Mustefa, Architettu di l'Intraprisa è Capu di Tecnulugia di l'Informazione di Sviluppu di Applicazioni.

"Semu assai felici di cooperà cù Bank Alfalah per accelerà a trasfurmazioni bancarie digitale.A soluzione di marketing mobile Centerm T101 rompe a limitazione di i lochi geografichi è di filiale.Hè favurevule per u persunale bancariu per realizà l'apertura di cunti, l'affari di microcreditu, a gestione finanziaria è altri servizii non-cash in ogni mumentu è in ogni locu, per ottimisà l'esperienza di u cliente, ottene un processu cummerciale unicu, è allargà u serviziu di filiale bancaria ".disse Mr.Zhengxu, Centerm Overseas Director.

In l'ultimi anni, Centerm hà sviluppatu vigorosamente i mercati d'oltremare è hà esploratu cù successu u mercatu finanziariu in a regione Asiatica-Pacificu.I prudutti è e soluzioni Centerm sò stati implementati in più di 40 paesi è regioni in u mondu, dendu à i clienti una rete globale di vendita è serviziu globale.


Tempu di pubblicazione: 26-ottobre-2021

Lasciate u vostru Messaghju